Auris Hildernisseschool Aurislogo

Deel deze pagina


Stel een vraag

Groep 1A

Elize Gundlach

Groepsleerkracht

Hanan Andouh

Onderwijsassistent

Myriam Wijntjes

Onderwijsassistent

Marjan Kraaijenbrink

Logopedist
   

Groep 1B

Laura Nies

Groepsleerkracht 

Zehra Cevik

Onderwijsassistent

 

Tessa Steketee

Onderwijsassistent

Esther vd Graaf

Logopedist

 

 

 

Groep 1/2

Godelieve Cappendijk

Groepsleerkracht

Martine Atteveld

Groepsleerkracht

Carla van Dam

Onderwijsassistent

Wendy Veenman

Logopedist

 

 

 

 

Groep 2A

Hannah Gantaoui

Groepsleerkracht

Marleen de Vries

Groepsleerkracht

Gusta Timmer

Onderwijsassistent

Romy vd Laan

Logopedist
   

Groep 2B

Hester Bergman

Groepsleerkracht
 

Hannah Gantaoui

Groepsleerkracht

Amy de Boer

Onderwijsassistent

Nikole Kobes

Logopedist

 

 

Groep 3A

Godelieve Cappendijk 

Groepsleerkracht

Nikita Jongeboer

Groepsleerkracht 

Petra Spek

Onderwijsassistent

Zehra Cevik

Onderwijsassistent

Karen Lagerwerf

Logopedist

Groep 3B

Linda Helberg

Groepsleerkracht 

Marijke de Bruijn

Groepsleerkracht
 

Brigitte Bultje

Onderwijsassistent

Els Huizinga

Lodopedist

 

 

 

 

Groep 4A

 

Patricia Boekhorst

Groepsleerkracht

Angelique Gooshouwer

Groepsleerkracht 

Lizette Farci

Onderwijsassistent

Esma Arican

Onderwijsassistent

Esther vd Graaf

Logopedist
 

Groep 4B

Jolanda de Slegte

Groepsleerkracht

Eva ter Haar

Groepsleerkracht

Cora Jansen

Onderwijsassistent

Esma Arican

Onderwijsassistent

Marjan Kraaijenbrink

Logopedist

 

Romy vd Laan

Logopedist

Groep 5A

Pauline van Rooijen

Groepsleerkracht 

Janna Breevaart

Onderwijsassistent

 

Nikole Kobes

Logopedist

 

 

 

 

 

 

Groep 5B

Jan Peter Vooijs

Groepsleerkracht 

Patricia Boekhorst

Groepsleerkracht 

Angelique Gooshouwer

Groepsleerkracht

Nasra Nasir

Onderwijsassistent

 

Janna Breevaart

Onderwijsassistent

Wendy Veenman

Logopedist

Groep 6

René vd Kaai

Groepsleerkracht 

Hannah Gantaoui

Groepsleerkracht 

Nasra Nasir

Onderwijsassistent

Els Huizinga

Logopedist
   

Groep 6/7

Janneke vd Vliet

Groepsleerkracht 

Eva ter Haar

Groepsleerkracht

Michelle Holst

Onderwijsassistent

Hanan Andouh

Onderwijsassistent

Romy v.d. Laan

Logopedist
 

Groep 7/8

Sharen Griep

Groepsleerkracht
 

Marike de Vries

Groepsleerkracht

Maya Jansen

Onderwijsassistent

Romy vd Laan

Logopedist

 

 

 

 

 

  • Gastvrij welkom
  • Gastvrij welkom

    Leerlingen met een intensief cluster 2 arrangement zijn welkom op de Auris Hildernisseschool. Ook hun ouders zijn welkom. Wij hebben regelmatig ouderinloopmiddagen en tijdens activiteiten waarbij ouders in de school zijn, organiseert de ouderraad een oudercafé. Voor ouders van nieuwe leerlingen organiseren wij kennismakingsochtenden en rondleidingen.

  • Talenten benutten
  • Talenten benutten

    De school is een professionele leeromgeving. Talenten van leerlingen en professionals worden zoveel mogelijk benut. We leren van elkaar en met elkaar. Er is veel aandacht voor de sociaal emotionele ontwikkeling. Thema's hangen zichtbaar in de school. Talenten van leerlingen worden ingezet in het groepsgebeuren als tutorlezen, spreekbeurten en debatten. Daarnaast organiseren wij activiteiten als een voorleeswedstrijd, musical en podiumoptreden.

  • Structuur
  • Structuur

    De school heeft een prikkelarme leeromgeving. het klassenmanagement in de groepen en tijdens de logopedie zorgt voor een veilig leerklimaat. Om duidelijkheid en voorspelbaarheid mogelijk te maken, werken wij met visuele ondersteuning, time timer en dagritme.

  • Uitdagend
  • Uitdagend

    De school is een open en transparante omgeving. We bieden de leerstof aan op grond van doelen, uitdaging en motivatie. De doelen zijn gekoppeld aan leerlijnen voor alle vakken. Wij houden hierbij rekening met de onderwijsbehoefte van de leerlingen.

  • Totale communicatie
  • Totale communicatie

    Totale communicatie is het meer bewust gebruikmaken van alle uitingsvormen van communicatie en interactie. Op de Auris Hildernisseschool besteden wij de hele dag door veel aandacht aan taal en communicatie. Dit doen wij bij allerlei activiteiten. Wij maken gebruik van de Denkstimulerende Gespreksmethodiek (DGM) en Totale Communicatie. De school maakt gebruik van hulpmiddelen om de communicatie met de leerling tot stand te brengen, te handhaven en te optimaliseren. Onder deze hulpmiddelen valt het gebruik van praten, luisteren, gebaren, vingerspelling, mimiek, kijken/gelaatgerichtheid, lichaamstaal, schrijven, picto’s en lezen.