Auris Hildernisseschool Aurislogo

Deel deze pagina


Stel een vraag

Groep 1A

Eva ter Haar

Groepsleerkracht 

Tessa Steketee

Onderwijsassistent

Enny Biharie

Onderwijsassistent

Els Huizinga

Logopedist

 

   

Groep 1B

Elize de Jong

Groepsleerkracht 

Gusta Timmer

Onderwijsassistent 

 

Marjan Kraaijenbrink

Logopedist

Groep 1-2

Marike de Vries

Groepsleerkracht

Marleen de Vries

Groepsleerkracht

Maya Janssen

Onderwijsassistent

Romy v.d. Laan

Logopedist
   

Groep 2B

Marijke de Bruijn

Groepsleerkracht

Martine Atteveld

Groepsleerkracht

Carla van Dam

Onderwijsassistent

Wendy Veenman

Logopedist
   

Groep 2C

Marleen de Vries

Groepsleerkracht 

 

Hester Bergman

Groepsleerkracht

 

Lizette Farci

Onderwijsassistent

Luciënne Gabriëls

Onderwijsassistent

Romy v.d. Laan

Logopedist
 

Groep 3A

Patricia  Boekhorst 

Groepsleerkracht

Angelique Gooshouwer

Groepsleerkracht 

Myriam Wijntjes

Onderwijsassistent

Esma Arican

Onderwijsassistent

Anita v.d. Laan

Logopedist

Groep 3B

Nikita Jongeboer

Groepsleerkracht 

Martine Atteveld

Groepsleerkracht
 

Brigitte Bultje

Onderwijsassistent

Amber v.d. Wagt

Stagiair Onderwijsassistent

Karen Lagerwerf

Logopedist

 

 

Groep 4A

 

René v.d. Kaai

Groepsleerkracht

Linda Helberg

Groepsleerkracht 

Petra Spek

Onderwijsassistent

Jolanda de Slegte

Logopedist
   

Groep 4B

Pauline van Rooijen

Groepsleerkracht

Claire Proost

Stagiair onderwijsassistent

Zehra Çevik

Onderwijsassistent

 

Marjan Kraaijenbrink

Logopedist

Els Huizinga

Logopedist
 

Groep 5

Karin Dierick

Groepsleerkracht 

Angelique Gooshouwer

Groepsleerkracht

 

Patricia Boekhorst

Groepsleerkracht

Cora Jansen

Onderwijsassistent

Nikole Kobes

Logopedist

 

 

Groep 5-6

Sharen Griep

Groepsleerkracht 

Godelieve Cappendijk

Groepsleerkracht 

Janna Breevaart

Onderwijsassistent

Wendy Veenman

Logopedist

 

   

Groep 6

Tineke Horden

Groepsleerkracht 

Margreet vd Beek

Groepsleerkracht 

Linda Helberg

Groepsleerkracht

Anita van der Laan

Logopedist
   

Groep 7

Jan Peter Vooijs

Groepsleerkracht 

 

Linda Helberg

Groepsleerkracht

Romy v.d. Laan

Logopedist

 

Groep 7-8

Janneke v.d. Vliet

Groepsleerkracht 

Godelieve Cappendijk

Groepsleerkracht

Michelle Holst

Onderwijsassistent

Karen Lagerwerf

Logopedist

Romy v.d. Laan

Logopedist
 

Groep 8

Marije Slee

Groepsleerkracht
Veiligheidscoördinator

Linda Helberg

Groepsleerkracht

Jolanda de Slegte

Logopedist
   
  • Gastvrij welkom
  • Gastvrij welkom

    Leerlingen met een intensief cluster 2 arrangement zijn welkom op de Auris Hildernisseschool. Ook hun ouders zijn welkom. Wij hebben regelmatig ouderinloopmiddagen en tijdens activiteiten waarbij ouders in de school zijn, organiseert de ouderraad een oudercafé. Voor ouders van nieuwe leerlingen organiseren wij kennismakingsochtenden en rondleidingen.

  • Talenten benutten
  • Talenten benutten

    De school is een professionele leeromgeving. Talenten van leerlingen en professionals worden zoveel mogelijk benut. We leren van elkaar en met elkaar. Er is veel aandacht voor de sociaal emotionele ontwikkeling. Thema's hangen zichtbaar in de school. Talenten van leerlingen worden ingezet in het groepsgebeuren als tutorlezen, spreekbeurten en debatten. Daarnaast organiseren wij activiteiten als een voorleeswedstrijd, musical en podiumoptreden.

  • Structuur
  • Structuur

    De school heeft een prikkelarme leeromgeving. het klassenmanagement in de groepen en tijdens de logopedie zorgt voor een veilig leerklimaat. Om duidelijkheid en voorspelbaarheid mogelijk te maken, werken wij met visuele ondersteuning, time timer en dagritme.

  • Uitdagend
  • Uitdagend

    De school is een open en transparante omgeving. We bieden de leerstof aan op grond van doelen, uitdaging en motivatie. De doelen zijn gekoppeld aan leerlijnen voor alle vakken. Wij houden hierbij rekening met de onderwijsbehoefte van de leerlingen.

  • Totale communicatie
  • Totale communicatie

    Totale communicatie is het meer bewust gebruikmaken van alle uitingsvormen van communicatie en interactie. Op de Auris Hildernisseschool besteden wij de hele dag door veel aandacht aan taal en communicatie. Dit doen wij bij allerlei activiteiten. Wij maken gebruik van de Denkstimulerende Gespreksmethodiek (DGM) en Totale Communicatie. De school maakt gebruik van hulpmiddelen om de communicatie met de leerling tot stand te brengen, te handhaven en te optimaliseren. Onder deze hulpmiddelen valt het gebruik van praten, luisteren, gebaren, vingerspelling, mimiek, kijken/gelaatgerichtheid, lichaamstaal, schrijven, picto’s en lezen.